انتشارات سیمای خورشید

ناشر تخصصی مهدویت

انتشارات سیمای خورشید

ناشر تخصصی مهدویت

سلام خوش آمدید

کتاب «آیا ظهور نزدیک است؟»  تألیف محمدعلی کریمی؛ مدیر عامل فرهنگسرای تخصصی امام مهدی(عج) توسط انتشارات سیمای خورشید وابسته به این مجموعه منتشر شد و روی پیشخوان کتابفروشی‌ها قرار گرفت.



اثر «آیا ظهور نزدیک است؟» در 4 فصل: فلسفه غیبت، جهان در آستانه ظهور، ظهور و اثبات نزدیکی آن و آثار تربیتی و تکالیف تدوین شده است. صفحه‌آرایی و ویراستاری این اثر نیز حاصل تلاش گروه انتشارات فرهنگسرای تخصصی امام مهدی(عج) می‌باشد.

در سرآغاز این کتاب آمده است: بوی عطر خوش پر جبرائیل که به مهمانی زمینیان آید، صبا مژده آمدنش را به دست نسیم می‌‌سپارد و این یعنی پیمودن آخرین کوچه پس‌‌کوچه‌‌های منتهی به ظهور، یعنی جلوه‌‌ای از نور؛ یعنی تماشای قامت موعود! فاصله رسیدن؛ تنها به میزان عاشقی است، عشق به ساحت مقدس شما...!

اما گاهی ذهن به تکاپو می‌‌‌‌افتد که: آیا ظهور نزدیک است؟ این نوشتار درصدد آن است تا با بیان ابعاد و موضوعات پیرامون مسئله ظهور، ذهن شما را به سوی حل مسئله فوق سوق دهد. این مجموعه با ظاهری متفاوت، هدف واحدی را دنبال می‌‌کند و می‌‌خواهد خواننده را به کوچه باغ‌‌های سبز ظهور هدایت کند .... امید که مقبول افتد.

گفتنی است این کتاب در 240 صفحه و در قطع رقعی به تیراژ دوهزار نسخه به چاپ رسیده است.

جهت خرید کتاب های این ناشر در شهر یزد به پاتوق کتاب و کتابفروشی نیکوروش مراجعه فرمایید.

و دیگر شهرستان ها با مراجعه به سایت www.bookroom.ir می توانند به سهولت به کتاب دسترسی داشته باشند.

  • abbas hakimian

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طبقه بندی موضوعی