انتشارات سیمای خورشید

ناشر تخصصی مهدویت

انتشارات سیمای خورشید

ناشر تخصصی مهدویت

سلام خوش آمدید

مسئول انتشارات سیمای خورشید وابسته به فرهنگسرای تخصصی امام مهدی(عج) از چاپ کتاب «ابصار» (آئین پاک چشمی و دوری از گناهان چشم) خبر داد.

«ابصار» عنوان کتابی است که به همت عباسعلی سلطانی و محمد داود نصیری‌الحسینی تالیف گردیده و توسط انتشارات سیمای خورشید، وابسته به فرهنگسرای تخصصی امام مهدی(عج) به چاپ رسیده است.

 عباسعلی سلطانی؛ مدیر روابط عمومی دانشگاه فرهنگ و هنر یزد و یکی از نویسندگان کتاب «ابصار» در این خصوص اظهار کرد: «ابصار» کتابی است که با مددگیری از آیات قرآن کریم، روایات معصومین(ع) و بحث‌های رواشناسی و علمی به یکی از مهم‌ترین اعضای بدن انسان؛ یعنی چشم پرداخته و آنچه این نعمت بزرگ وظیفه دارد را یادآوری نموده است. و سعی دارد کلیه گناهان و ثواب‌هایی که می‌توان با این دو عضو کوچک اما مهم انجام داد را به خوانندگان خود منتقل کند، تا اگر گرفتار گناهی از جانب چشمان خود هستند آن را ترک و اگر از ثوابی غافل‌اند آن را کسب نمایند.

گفتنی است در این اثر سعی شده علاوه بر نشان دادن راه و رسم پاک نگریستن، راهکارهایی نیز جهت ترک گناه چشم‌چرانی، مباحثی در خصوص حدّ و مرزهای بین محرم و نامحرم و داستان‌هایی بسیار زیبا از مقابله با نفس امّاره آورده شود، که امید است موجب تعالی مخاطبان خود گردد.

جهت خرید کتاب های این ناشر در شهر یزد به پاتوق کتاب و کتابفروشی نیکوروش مراجعه فرمایید.

و دیگر شهرستان ها با مراجعه به سایت www.bookroom.ir می توانند به سهولت به کتاب دسترسی داشته باشند.

  • abbas hakimian

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طبقه بندی موضوعی