انتشارات سیمای خورشید

ناشر تخصصی مهدویت

انتشارات سیمای خورشید

ناشر تخصصی مهدویت

سلام خوش آمدید

عباس حکیمیان، معاونت پژوهش و انتشارات فرهنگسرای تخصصی مهدویت استان یزد، از انتشار درسنامه جامع مهدویت دانشجویی در چهار جلد خبر داد و به خبرنگار شبستان گفت: این درسنامه اولین کتاب منتشر شده توسط این فرهنگسرا می باشد که توسط واحد پژوهش و انتشارات فرهنگسرای تخصصی مهدویت تدوین و به چاپ رسیده است.


وی با بیان اینکه درسنامه مهدویت دانشجویی با 22 فصل در قالب سه جلد و هشت بخش در جلد چهارم تدوین و تنظیم شده است، اظهار داشت: این مجموعه توسط انتشارات سیمای خورشید به چاپ رسیده است.

 

وی گفت: در جلد اول به ضرورت پرداخت به مباحث مهدویت، امام مهدی در قرآن، منویات مقام معظم رهبری در جلد دوم به معرفت امام غائب، وظایف منتظران، شرایط و علائم ظهور، حکومت امام زمان(عج) در جلد سوم به جوان و مهدویت، منجی در ادیان، دشمن شناسی و در جلد چهارم به مهندسی فرهنگی مهدوی پرداخته شده است.

 

معاونت پژوهش و انتشارات فرهنگسرای تخصصی مهدویت استان یزد، در تبیین ویژگی های این درسنامه گفت: درسنامه جامع مهدویت دانشجویی مجموعه ای کامل و جامع و خلاصه برای دانشگاهیان و طلاب است تا در دوره های آشنایی با امام عصر(عج) و مهدویت مورد استفاده قرار گیرد همچنین داشتن نگاهی نو و قاعده‌مند مسائل پیرامون مهدویت و آخرالزمان بر جذابیت آن افزوده است.

 

وی قابل فهم بودن آن برای عموم مردم را از دیگر ویژگی های برجسته درسنامه جامع مهدویت دانشجویی دانست و افزود: علاقه مندان جهت تهیه این درسنامه می توانند به فرهنگسرای تخصصی مهدویت در استان یزد مراجعه کنند.

  • abbas hakimian

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طبقه بندی موضوعی