انتشارات سیمای خورشید

ناشر تخصصی مهدویت

انتشارات سیمای خورشید

ناشر تخصصی مهدویت

سلام خوش آمدید

کتاب «استغاثه رمز نزدیکی ظهور» به چاپ سوم رسید.

چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۲ ق.ظ

 به نقل از مدیر مسئول انتشارات سیمای خورشید ، چاپ سوم کتاب«استغاثه رمز نزدیکی ظهور» با بررسی ریشه ای استغاثه و شرایط اهداف آن و تحلیل نقش استغاثه در نزدیکی ظهور حضرت حجت عج تولید ویژه واحد پژوهش  منتشر شد.

در معرفی این اثر می خوانیم: کتاب استغاثه،رمز نزدیکی ظهور به همت واحد پژوهش فرهنگسرای تخصصی امام مهدی (عج) به بررسی ریشه ای استغاثه، شرایط و اهداف آن می پردازد. این اثر مقدمتاً به بحث عبودیت و بندگی خدا به عنوان هدف آفرینش می پردازد.

 

در ادامه، وضعیت جهان و انواع ظلم و بلایا را تشریح کرده و استغاثه را شاهراه نزدیک ساختن ظهور حجت الله (عج) و پایان بخش این وضعیت نابسامان معرفی می کند.

 

بعد از بیان مقدمات، به طور خاص به تعریف استغاثه و مراحل وصول به آن می پردازد و درادامه، اهداف استغاثه را که شامل رفع ظلم، رفع مصائب، هدایت و نصرت است، برمی شمرد و ظهور منجی را اصلی ترین هدف استغاثه معرفی می کند که تمام اهداف فوق را به شکل اتمّ و اکمل دربرمی گیرد.

 

به علاوه استغاثه می تواند برای خود، دیگران و امام زمان (عج) انجام گیرد اما اهمّ استغاثه ها، استغاثه برای امام زمان (عج) است. در پایان نیز چندی از شرایط اجابت استغاثه و هم چنین آثار تربیتی آن را بررسی کرده و به نتیجه گیری می پردازد.

 گفتنی است چاپ سوم کتاب« چاپ سوم کتاب«استغاثه رمز نزدیکی ظهور» با بررسی ریشه ای استغاثه و شرایط اهداف آن و تحلیل نقش استغاثه در نزدیکی ظهور حضرت حجت عج تولید ویژه واحد پژوهش فرهنگسرای تخصصی به تازگی توسط انتشارات سیمای خورشید با قیمت 10000 تومان منتشر و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی و تهیه کتاب به نشانی www.sunonline.blog.ir  مراجعه نمایند.

  • abbas hakimian

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طبقه بندی موضوعی