انتشارات سیمای خورشید

ناشر تخصصی مهدویت

انتشارات سیمای خورشید

ناشر تخصصی مهدویت

سلام خوش آمدید

به مناسبت نهم ربیع‌الاول؛ روز آغاز امامت و ولایت ربیع الأنام؛ حضرت ولی عصر(عج)، فرهنگسرای تخصصی امام مهدی(عج) در جهت بزرگداشت و تبیین اهمیت این روز بزرگ اقدام به انتشار کتاب «بیعت در غربت» نمود.

این اثر که حاصل تلاش جمعی از مهدی‌یاوران فرهنگسرای تخصصی امام مهدی(عج) می‌باشد،‌ کوشش می کند به بررسی مسئله عهد و بیعت از عالم ذر تا زمان پیامبر(ص) و فرزندان بزرگوار شان به ویژه امام زمان((عج) در قبل و بعد ظهور) بپردازد. و خواننده را گام به گام با «ربیع‌الانام»؛ بهار آدمیان، همگام کند تا دل و دست به او بسپارد و تا بهاری دوباره از گزند خزان‌هایی که ایمانش را هدف می‌گیرند، در امان بماند؛ چرا که اکه اگر این عهد و بیعت را فراموش کند عهدالله و خلیفة‌الله زمان را فراموش کرده و سرانجامش قفس‌نشینی است و بس!

 

«بیعت در غربت» در 5 فصل طراحی شده است: فصل اول: عهد خدا با انسان. فصل دوم: تاریخچه بیعت از رسول اکرم(ص) تا امام یازدهم. فصل سوم: عهد و بیعت با امام دوازدهم(قبل از ظهور). فصل چهارم: عهد و بیعت با امام دوازدهم(بعد از ظهور) و فصل پنجم: نهم ربیع‌الاول.

به گفته مسئول روابط عمومی فرهنگسرای تخصصی امام مهدی(عج)  منبع مسابقه کتابخوانی جشنواره دانش‌آموزی «بیعت در غربت » نیز این کتاب خواهد بود.

در بخشی از این اثر آمده است: «ای همیشه دلدار ما، یادت هست آن روزهایی که هنوز پرده غیبت صغری خورشید وجودت را پنهان نکرده بود، جمعی از بزرگان قم را به حضور پذیرفتی... همان ها که فقط به نیت بیعت با تو آمده بودند و تو دست آن‌ها را میهمان دستان آسمانی ات کردی... ما نیز به پیروی از آن‌ها هر صبح در کلبه کوچک اعمال صالحمان چشم به سمت خورشید وجودت خیره می‌کنیم و چون آن آفتاب گردان‌های پرصفای ایرانمان با تو بیعت می‌کنیم..»

گفتنی است نهم ربیع‌الاول روز آغاز امامت حضرت صاحبالزمان(عج) و روز تجدید عهد و میثاق عاشقان و منتظران راستین با این یار غائب از نظر می‌باشد.

جهت خرید کتاب های این ناشر در شهر یزد به پاتوق کتاب و کتابفروشی نیکوروش مراجعه فرمایید.

و دیگر شهرستان ها با مراجعه به سایت www.bookroom.ir می توانند به سهولت به کتاب دسترسی داشته باشند.

  • abbas hakimian

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طبقه بندی موضوعی